A hirdetések közül kiemelkednek azok az online hirdetések, amelyek költséghatékonyak, gyorsan cserélhetőek és a hatékonyságuk pontosan kimutatható. Általában nehezen követhető, hogy milyen eredményességgel jut el egy hirdetés a célcsoporthoz. A PPC (PayPerClick) hirdetések esetében nem a megjelenésért, hanem a kattintások száma után fizet a megrendelő, vagyis ha olyan érdeklődő érkezik a hirdető weboldalára, aki aktuálisan éppen arról a dologról szeretne többet megtudni, amelyről a hirdetés szól. Ilyen szolgáltatás pl. a Googleadwords, ahol akkor jelenik meg a fizetett ppc hirdetés, ha olyan kulcsszóra keresnek, amelyhez a hirdetés ténylegesen kapcsolódik. Hasonló lehetőséget kínál a Facebook, vagy a Youtube oldala is. Ezen oldalakon szintén nem a megjelenés, hanem kizárólag a hirdetésre történő kattintásért kell fizetnie a hirdetőnek. Nem nehéz belátni, hogy ez a hirdetési forma igen kedvező egyrészt a költséghatékonyságát tekintve, másrészt, mert valóban a weboldal témája iránt érdeklődőket tereli a hirdetett weboldalra. Érdemes a ppc kampányokat egy tapasztalt, az online média minden területén jártas csapatra bízni, mert a hirdetések kezelésének egyszerűsége csak látszólagos. Elengedhetetlen a PPC kampányok folyamatos optimalizációja.
Tel.: 0630-560-0190 E-mail: info@bestposition.hu |